Saturday, September 26, 2015

PEMENANG GIVE AWAY by BUDAK KACAMATA : JANGAN BACA NOVEL NI | Alhamdulillah!

Elo!

Dah lama tak update blog rasanya. Dah nampak dah tali tali sawang mula nak berbentuk. Nyah kau sana!

Tengah bosan bosan hari sabtu ni, tak bleh keluar rumah sebab dah mula jerebu balik. Sedihnya. Sekejap je dapat enjoy suasana udara yang bersih. Sebenarnya, tak la bersih sangat udara dekat KL ni. Udara yang kita biasa sedut, kotor jugak dengan debu debu. Aku rasa tak perlu panggil jerebu lagi, anggap sahaja ini pencemaran daripada tangan kita kita yang tak reti menghargai nikmat yang Allah beri. Sedih!

Sebelum nak kongsi berita gembira, nak pesan dekat blogger lain supaya berhati hati dan sentiasa pakai mask, okay? Hari tu aku ada beli mask dekat pavillion. Tak ada nama kot kedainya sebab kiosk biasa. Nanti aku akan share lebih lanjut, okay?

So berita gembira apa tu?

*Drum roll*


Eh macam mana nak respon ni? Perlukah aku melompat? Perlukah aku joget kegirangan? Haha!

Pertama sekali, thanks pada BKM sebab sudi jemput kita join pertandingan dekat blog awak. Tak expect pun nak menang, hihi. Thank you so much! *peluk*

Seperti yang di minta, kita sudahpun e-mail alamat dan nombor telefon dekat BKM. Hihi. Tak sabarnya!

Dalam pada sibuk nak tulis entry ni, adik perempuan masuk nak kacau, macam biasa. Aku pun yeksaited la nak kongsi yang aku menang contest ni, dapat novel. Lepas tu dia tanya..

"Kalau orang menang contest kau, dapat apa?"

"Dapat kau!"

Haha. Aku malas nak explain yang bloglist, award and giveaway ni ada kelainannya. Dia bukan faham pun. Mungkin lain kali aku buat giveaway, okay? Sebagai tanda penghargaan kepada yang sudi follow, sudi join contest yang sebelum ni.

Macam biasa, contest aku, hanya terbuka kepada followers & extra keutamaan kepada sesiapa yang dalam bloglist. Macam mana nak masuk bloglist aku? Haa masuklah bloglist and award contest aku, okay? Tarikh tutup semakin hampir ni, duhai bloggers. Maka, marilah meramaikan senarai bloglist aku dalam keadaan segera. Boleh click banner dekat sidebar aku. Yang ada perempuan kenyit mata tu. Hihik.

Dongibab!
AisyaAzman





No comments:

Post a Comment

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!