Tuesday, October 6, 2015

Maaf!

Elo!

Mintak maaf uolls! Seperti yang aku janjikan, aku nak umum pemenang pada 3hb tempoh hari kan? tapi disebabkan kesihatan yang tak mengizinkan, aku terlantar.

Dari hari Jumaat tempoh hari aku bersin tanpa henti. Sinus. Sampai tahap pening kepala. Telan ubat sebiji dua, terus tidur. Hoping that i will feel better the next day sebab nak ambik camera lense. Tapi dah keluar rumah, baru sinus buat hal balik. Adik pulak ajak pergi Aquaria. Nak kata enjoy tu tak enjoy sangat la sebab runny nose. Bukan hingus meleleh tapi air dari hidung. Honestly, aku memang ingat pasal nak umumkan pemenang. Balik tu, nak buat tapi gagal semata.

Nanti la kalau mood dah okay, nak umumkan pemenang bloglist and blogaward okay? Lepas tu nak cerita beberapa cerita yang awesome!


Maaf di pinta seribu bahasa,
AisyaAzman. 

2 comments:

  1. ohh... patutlah sunyi sepi je.. :)
    btw... get well soon...

    ReplyDelete
  2. Take your time my dear.
    Semoga pulih semula... tak sabar tunggu keputusan. :D

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!