Tuesday, September 22, 2015

AisyaAzman's Blog Award & Bloglist! : Intai sekejap siapa yang join.

Elo!


Tarikh penutupan semakin hampir. Kalau tengok kedudukan matahari, lagi 11 hari kan? Ke aku tengok matahari lain? Eh? Seram pulak rasa.

Like i said, i do come and view your blog personally, i read your entry regarding my 'not-so-fabulous' contest. Hiks. Well, its okay. Nama pun award, kan? So award tu akan diberi kepada blog yang kemas & yang aku suka. Bloglist pun lebih kurang macam tu lah. Ada yang kata syarat aku susah. Jadi, aku tak pastilah senang macam mana yang dimaksudkan. Mungkin senang kalau menang hanya dengan bernafas, kah? haha. Kena ada usaha sikit baru dapat habuan, betul? Kalau semua nak senang, no point aku buat award ni bagai. So tutup mata je lah. Nak join, silakan. Tak nak, tak perlu bikin apa apa.

Sebenarnya syarat nak join tu, tak la semudah mahupun sepayah mana. Kalau tak ada instagram, tak ada masalah. Aku tak paksa untuk korang create account baru semata mata. Ada la kelonggaran di situ. Kalau tak ada, boleh je nyatakan dalam kurungan (tak ada). Begitulah bagi syarat seterusnya.

Berikut merupakan senarai mereka yang masuk contest.


Thank you sebab join pertandingan yang agak sendu ni. Haha. Apalah sangatkan? Tak apa, effort kalian amat amat aku hargai. Sebenarnya dah agak agak dah siapa yang akan menang award, siapa yang masuk bloglist. 

Sesiapa yang berminat nak join, silakan. Pertandingan masih lagi dibuka. 



P/S : Terpanggil untuk buat giveaway dalam masa terdekat ni. Kelebihan yang masuk bloglist (yang aku namakan LIST OF FAME) aku ni, kalian diberi keutamaan dalam setiap giveaway akan datang. Apa apa pengumuman, apa apa giveaway, kalian aku akan inform dulu. Tak kira la giveaway dari blog sendiri atau blog lain. Okay? 

Mwa Ciked!
AisyaAzman






3 comments:

  1. finally.. listed..
    btw.. just for your info..
    i stylized my name as JJAJJA or simply writing in lower case = jjajja...
    banyak songeh pulak i ni kan.. :) peace

    ReplyDelete
  2. ada jugak hehe gud luck for this award!

    ReplyDelete
  3. hiii aisya...Budak KacaMata tak jumpe instagram aisya....BKM nk follow aisya tp xjumpe...klo tak keberatan boleh inform BKM tak....yeahhh xsabarnya nk tunggu result contest ni

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!