Monday, September 21, 2015

GIVEAWAY RM200 BY MKHAI.COM 2015

Elo!

Pertama sekali, aku di jemput atau di tag untuk join giveaway ni oleh cik ash_ashrah . Untuk syarat dan info lebih lanjut boleh click banner dekat bawah ni okay?


Berdasarkan syarat yang dikemukakan pihak penganjur, echeh, aku kena tulis mengenai "Pengalaman pertama saya.." masa blogging dulu tidak melebih 100 patah perkataan. Alamak. Boleh ke? Aku ni kalau dah mula menaip, jari ni tak boleh berhenti. Haha. Macam kena rasuk gitu.

Okay jom mula!

Pengalaman pertama saya berblogging dulu bermula pada tahun 2009 dulu. I was a very rebellious teenager. I am not the kind of person yang suka cakap apatah lagi meluahkan perasaan. Aku suka menulis. Sebab pada aku itu satu escapism. I wrote what i felt. Sepanjang tahun 2009 sampai 2015, aku sempatlah pindah dalam 4 - 5 blog haha. Sebab aku rasa insecure or maybe masa tu aku dah mula busy nak cari kerja and belajar. Bila dah tua ni, rasa menyesal pulak walhal masa belajar la paling best nak blog about. But its okay. Life is full of adventures anyway. 

Nak tulis lagi sebenarnya tapi syarat dia tulis jangan lebih 100 patah perkataan.
:'(


Syarat seterusnya, menghendakkan kita tag 5 lagi kawan blogging yang lain. Siapa agaknya eh?


Korang dah kena tag, so kena join okay? Tapi kalau korang menang, adalah wajib bagi aku rm100 share. Haha [Joke]

Nak duit buat kahwin,
AisyaAzman


3 comments:

  1. wah saya kena tag hehe insyallah saya join nanti

    <a href="http://theyanaonly.blogspot.my> theyanaonly </a>

    ReplyDelete
  2. Salam sis,

    Kalau dah menulis memang takleh berhenti tapi kalau takdak mood nak nulih, terus tak ada idea...hehe...

    Singgah dari Pencarian URL #18 Mia Liana

    ReplyDelete
  3. Mimi Singgah Sini..Dari Segmen Yg Sama..

    http://mimirheem.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html#.VhSdM-yqqko

    Semoga Berjaya Dapat Rm200 Tu..Ahahaha

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!