Sunday, June 26, 2016

Nafas Baru (& Wangi)

Elo!

Dah lama tak update blog, kan? Sebenarnya dah putus angin sebab chat box tak berfungsi. Tak pasti la users lain mungkin segelintir dapat tengok, segelintir tak dapat. Dah la aku ni jenis rajin singgah blog orang and seronok rasanya bila orang jengah blog kita balik and tinggalkan jejak dekat chat box. Tapi semenjak dua menjak ni dia nak mengada pulak. Somehow my Cbox works with Mozilla Firefox but not with Google Chrome. Kan? Mengada kan? Siapa ajar kau jadi bias nih?

Ramai juga yang puji layout yang lama lagi cantik dan kemas but aku lagi suka kalau dia clean and sleek gitu. To be honest this current layout pun belum menepati citarasa lagi haha. Entah bila hati ni nak puas pun tak tahu la.

 Template lama ni berjaya di save. Boleh digunakan bila kecemasan nanti.
Haha.

Layout blog baru ni siap semalam. It didn't take much time since its a pre-made template. Ingat nak beli je premium template yang jauh lebih cantik tapi memandangkan aku ni jenis fickle minded, tak payah. Nanti rajin je aku main shopping template macam shopping baju. Tak mau.

Dalam pada tengah seronok godeh godeh layout baru, aku perasan bloglist aku hilang. Yep. Contest yang aku pernah jalankan dulu untuk bloglist, hilang. Frust menonggeng aku di buatnya. Di sini saya ingin meminta maaf. Bukan niatku untuk berbuat begitu. Buat masa ni, sila rajinkan diri untuk tinggalkan link di exchange link tab atas sana tu. Senang aku nak merayau. Haha.

Nanti bila bila masa, aku akan buat giveaway and bloglist lagi, okay?

P/S : Dalam blog entry lepas lepas, aku ada buat so-called-poll untuk tengok apa pilihan tajuk untuk entry seterusnya. Ada yang dah pilih. I appreciate it so much. Nanti kita buat. Okay? Okay? Okay? Bagi readers baru, boleh pilih di bawah

a. What's in my everyday bag?
b. Things i can't leave home without
c. My Bucket List
d. Random Wishlist
e. Drugstore Faves
f. List of books i need to finish before i got married
 

CBox menduga sis,
AisyaAzman

3 comments:

  1. Dah lama tak bukak blog, banyak benda ketinggalan tentang blog ni. Yes same goes to me cbox sangat penting. Takkan nak comment blog orang tu saja-saja untuk tinggal jejak en. Huhuhu. Miza pilih d :D

    ReplyDelete
  2. a. Whats inside your everyday bag! sebab dalam bag hazy biasa ada benda basic je, dompet, kad matrik, fon, compact pwder, lip tint. hhaha. powerbank ke apa semua bawak kalau nak jalan jauh je. btw layout baru simple and nice! tapi yang lama punya lagi cantik. hihi

    ReplyDelete
  3. your blog is nice!why not u try shout busuk?

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!