Monday, June 27, 2016

ChatBox Kembali Beraksi!

Elo!

Setelah sekian lama aku tarik rambut sendiri sebab stress, dipenghujung jalan, kutemui jua jalannya-nya-nya *effect gema*

Dah pelbagai chat box aku tukar sebenarnya tapi bila aku preview balik blog, chat box tu tak keluar. Puas aku google cari punca. Ye la mana la tau, memang tengah ada masalah ke apa. Then aku pergi blog orang lain tengok, eh ada je chat box dia. Siap berkelip kelip lagi. TTIIDDAARRKKK!

Sempat jua la aku meroyan sekejap dekat twidderjaya



Aku pun tak semena jadi putus angin nak update blog. Tadi aku dah puas cari punca tak jumpa. Last sekali aku contact admin ping.busuk yang sekarang dah tukar babab.net. Aku tanya

"Chat box yang disediakan oleh ping.busuk tidak keluar di blog saya."

Baru tadi dia balas balik e-mail aku



Aku pun tak ingat bila aku switch to 'YES' dekat bahagian HTTPS redirect tu. But anyways, my chatbox is now back in action! Nak menangis rasa! Lepas ni lebih ligat la i berjalan jalan cari kawasan menumpang kasih! Sorry for any inconvenience, guys and girls. Bukan pintaku untuk jadi begini.

Kalau ada masalah dengan chatbox, untuk yang pakai ping.busuk, boleh contact admin dia terus. Cepat. Tepat. Efisyen. Haha. Tak pun boleh cuba cara cara di atas, okay?

Selamat Jalan Romeo,
AisyaAzman

8 comments:

  1. haritu pun scya jadi macam tu jugak huhu tp sekarang dah okay.
    mmg sbb https tu pun. Baguslah admin dia ni ^_^

    ReplyDelete
  2. lega kan bila masalah selesai...kembali bersemangat brblogging ea..

    ReplyDelete
  3. lol! i pun sama!!! chatbox tak keluar. end up i buat yang baru. hmmmmmm

    ReplyDelete
  4. Tapi kenapa Mrs. A masih tak nampak shoutbox tu???
    Mungkinkah salah browser Mrs. A

    ReplyDelete
  5. Datang singgah...Done follow ^^...Kalau rajin followback ye

    http://misskitty12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cbox pun xleh view.. Hanya sbb ada http. Kalau boleh buang http tu mmg xkan ada masaalah. ;D

    ReplyDelete
  7. awakkkkk..tq..chatbox saya jugak kembali beraksi... tq sooo much

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!