Thursday, September 17, 2015

GIVE AWAY by BUDAK KACAMATA : JANGAN BACA NOVEL NI

Elo!

Pepagi ni rasa excited nak buat entry & join giveaway! Hari ni tak busy sangat, so rasa cambest je nak buat semua benda dalam blog ni. Masih lagi gagal nak remove virus, namun harus tabah dan teruskan hidup.




Tadarghhhh!

Aku suka betul dengan blog dia ni. Dah la comel, kemas and ada personaliti sendiri. Yang aku paling suka, dia buat character dia sendiri. Awak, awak, buatkan kita boleh? Haha. Blog-blog macam ni la yang membuatkan aku rasa seronok nak baca entry sampai habis, seronok nak datang dan view. Sebab kemas. That's the key & blog-blog ini lah yang menyebabkan aku rasa nak buat award untuk menghargai usaha mereka. Echeh. Sesiapa yang nak join, sila click sticker dia dekat atas tu okay? Baca syarat-syarat yang dikemukakan. Seronoknya!

Antara sebab kenapa aku nak join 

1. Blog dia comel. Aku suka. Tengok la sticker dia atas ni. Dah macam penyeri dekat blog hitam putih aku. Haha

2. Dia join sticker award and bloglist aku. So why not kan? Kalau ada lagi giveaway yang lain, yang kalian nak aku join, boleh bagitau, kadang tu aku lupa. Maklumlah, umur dah meningkat ni.

3. Hadiah dia menarik wey! Aku ni gila buku. Tengok sidebar cukup! Nanti aku nak buat review buku & my favorite author dengan uolls k?

4. Syarat dia suruh tag 3 bloggers lain, kan? Aku nak tag orang yang masuk bloglist aku la. Haha. ye la kalau dah suka, kan? Memang blog blog tu je aku attack dulu. Haha!

Kittew nak tag : 


Sementara tengah rajin ni nak update pasal 

AisyaAzman's Blog Award & Bloglist! :)


16 hari je tinggal, bebeh. Jangan cakap akak tak warning. I do come and visit semua yang join. Aku perhatikan je. Haha. Sila takut. Sesiapa yang nak join, boleh click link dekat atas. Aku bebetul rajin nak bagi dekat korang ni. Serious. Ikhlas dari hati yang putih, seputih blog aku yang bosan ni. 


Muah Ciked!
AisyaAzman




1 comment:

  1. good luck join GA
    jap nak rasa takot gak tinggal 16 hari je cepat masa berlalu

    jemput baca part 3 belum selesai hello kitty town

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!