Thursday, September 17, 2015

Kenapa blog saya under construction?

Elo!

Sebenarnya dah tulis dalam notebook some ideas untuk entries akan datang. Tapi terganggu sebab..

blog ada virus!

Sebenarnya tak tau la virus ke apa kan, tapi disebabkan dia keluar tanpa rela hati, i quickly assume that it is a virus and i am so sure that ain't normal! Apa ni keluar pop-up trade exchange! . Tak nak ah. Pergi main jauh jauh sanah!

I is don't like. Sedikit sebanyak menganggu konsentrasi di tempat kerja mahupun masa makan, mandi dan tidur. Sepanjang masa. Nak tekan mana mana mesti keluar pop-up tu. Korang mesti kena, kan? Sampai hati tak bagi tau kitek! *Muncung*

I don't know what i should do. Dah check semua coding yang aku ambik dari few websites, tak ada pun link yang direct ke tread exchange tu. Ke dia buat secara halus? Pakai bomoh? Siut ah.

Ada tak sesiapa pernah kena? Macam mana uolls handle benda puaka tu? Apa cadangan korang nak hilangkan benda tu? Takkan aku nak pindah blog semata kerana pop up iklan durjana tu kan? Aku tak izinkan dia menang!

Aku suka blog yang boleh communicate dengan orang luar. Tapi since aku letak widget instagram tu, which i like it oh-so-much, haruslah unprivate instagram untuk enable live feed dekat situ. But since aku unprivate instagram, i cannot control the amount of people who add me up! Entah bangla celah mana add. Sesilap dia buat gambar aku sebagai memuaskan... ahh tanak! So i have to remove the widget. I is sad. Plus adik aku selalu mengadu gambar dia kena curi oleh individu tak bertanggungjawab. I have to admit, she had good photography skills than me. Dia pakai iPhone dia je. Itu pun orang curi. Tambah lagi bila dia unprivate instagram dia. 

That is not good guys!

It is getting out of hands! Tak boleh nak control. Bukan budget artis ke apa. Siapa yang mula keluarkan statement tu, aku rasa dia kurang kasih sayang. Serious! 

Macam mana nak handle pop-up ni? Boleh help me up, sesiapa yang bijak dalam menangani isu isu getir ni. I dont know where it came from!

Serabut,
AisyaAzman

No comments:

Post a Comment

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!