Sunday, February 5, 2017

Me & My New Adventures!

Elo!

I hope it is not too late to say Happy New Year Guys! Hahahaha.

Ya ampun, dah masuk bulan February baru kau reti nak update blog and wish New Year kan? Confirm confirm ramai followers aku yang merajuk, kan? Haha. Kejap kejap, sebelum merajuk, meh aku update sekejap. Based on my previous entry, here , i did mention that aku tengah stress. Malah a bit depressed. Aku tak nak cerita panjang berkenaan itu sebab aku ank blog aku ni best best je entry-nya. Biasa la dalam kehidupan ni, ada jatuh bangun kita, kan?

Tiket untuk mendapat yang lebih baik, adalah ujian. Dengan itu, aku redha and pasrah dengan apa sahaja dugaan yang Allah bagi. Korang mesti nak tahu apa yang aku buat selama aku menyepi ni, kan?

Percayalah, terlalu banyak yang aku buat. Haha. Tak sabar rasanya nak update kesemua cerita cerita menarik aku (menarik ke?) Aku rasa this blog is gonna change soon. Sebelum ni aku selalu update pasal makeup stuffs la, makeup hacks la kan? Well, i'm gonna surprise you guys with something awesome. Well at least for me. 

Kalau boleh aku nak update setiap satu cerita tapi aku rasa semua posts memang dah long overdue. Berdasarkan gambar pertama yang aku documented, tarikhnya 16 october 2016. Bayangkan macam mana aku nak update blog ni, daripada October tahun lepas sampai current date? Haha. Matilanak.

So i will update my blog and you guys probably 3 cerita dalam satu entry. Probably more. Just bare with me okay? Banyak gambar nak kena edit dulu ni. Harap bersabar :)

Minta maaf banyak banyak kalau dah lama sangat menyepi. I know i lost a lot of followers but for those who stayed, i can't thank you guys enough.

Untuk masa masa down macam ni, i aku betul betul perlukan sokongan dari sesiapa who cares. Friends, family and most importantly, myself. I have to be strong. No matter what. 

Expect more new entries from me,
AisyaAzman

2 comments:

  1. Patutlah lama menghilang.. Anyway tahniah sebab awak berjaya mendaki, hihi akak sndr pun blum tentu nak berniat untuk hiking walaupun suka pada outdoor.. =)

    ReplyDelete

Hello Bloggers, do read my 'About Me' and 'Disclaimer' section before you leave a comment & play nice!